استند آرایشی چه کاربردی دارد؟

 

شاید فکر کنید کاربرد استند آرایشی محدود به فروشگاه های لوازم آرایش یا آرایشگاه ها می باشد. در حالی که بیشترین کاربر این استندها خانم هایی هستند که لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی را استفاده می کنند. بنابراین مهم است که این بانوان محترم هم از موارد استفاده این استندها آگاه باشند تا در صورت نیاز بهترین گزینه ها را انتخاب کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع استند آرایشی آشنا کنیم.

استند آرایشی چیست؟

این استندها نوعی از استند هستند که برای نگهداری و سر و سامان بخشیدن به وسایل آرایشی به کار می روند. اگر میز آرایشتان خیلی شلوغ است و به همین دلیل میلی به آرایش کردن ندارید یا برخی مواقع وسایلتان را گم می کنید، تنها کافی است با خرید استند آرایشی این مشکلات یکار برای همیشه حل کنید. طراحی و ساخت استند در این دسته می تواند بسیار متنوع باشد. و با توجه به سلیقه شما حتما گزینه های مناسبی پیدا خواهند شد.

 

کاربرد استندهای آرایشی

استندهای آرایشی را بر اساس محل و نوع استفاده به چند دسته تقسیم می کنند که در دامه با هم بررسی خواهیم کرد.

 

1- استندهای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

اگر فقط یکبار به آرایشگاه های بانوان سر زده باشید قطعا استندهای مختلف در سایزهای متفاوت را دیده اید. این استندها وظیفه نظم دهی سالن زیبایی را برعهده دارند و همچنین در بسیاری از موارد کار تبلیغات محیطی را برای برندهای معروف این حوزه انجام می دهند. البته در این مکان ها بیشتر با استندهای تک محصول روبرو هستیم. یعنی استندهایی که فقط رنگ مو یا رژ لب در آن ها قرار دارد.

 

2-استندهای خانگی

استندهای خانگی بیشتر کوچک و جمع و جور بوده و برای نظم بخشیدن به میز آرایش خانم ها کاربرد دارد. این محصولات بیشتر به صورت استند رومیزی در دسترس هستند هزینه بالایی هم نیاز نخواهند داشت. اما می توانند در مورد نظم بخشیدن به محیط معجزه به پا کنند.

 

3- استندهای فروشگاهی

یکی از انواع استند آرایشی، استند فروشگاهی می باشد که در فروشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها دیده می شود. این استندها علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات برای فروش و تبلیغات برندهای مشهور هم کارایی دارند. این استندها هم همانند استندهای سالن های زیبایی تک محصوله هستند.

 

چرا باید از استند آرایشی استفاده کنیم

استفاده از استند آرایشی باعث نظم بخشیدن به محیط می شود و در برخی از مواقع مانع گم شدن وسایل خواهد شد و در بلند مدت از نظر هزینه به نفع خواهد شد. علاوه بر این کار باعث سهولت دسترسی به وسایل آرایشی می شود و همچنین عمر مفید وسایل آرایشی را افزایش خواهد داد. با خرید استند آرایشی به راحتی می تواند هزینه های شما را در بلند مدت کاهش دهد.