تبلیغات محیطی
در اصطلاح تبلیغات محیطی به هرگونه تبلیغ گفته میشود که
خارج از نقطه نهایی خرید مشتری یعنی همان POP انجام می شود .

در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولا نقاط کوری وجود دارند که می توان از انها
به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام تبلیغات استفاده کرد که با توجه به مزایایی
که تبلیغات محیطی دارد معمولا شرکت ها و سازمان های مختلف از این نوع تبلیغات
استفاده می کنند .
در بسیاری از متون به این نوع تبلیغات خارج از خانه نیز می گویند .

5 بهمن, 1400

توضیحاتی درباره پاپ آپ ها

توضیحاتی درباره پاپ آپ ها این بخش از نماد افرین به توضیحاتی درباره پاپ آپ ها خواهیم پرداخت . یکی از انواع مختلف استند ها ، […]
20 مهر, 1400

لایت باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟

لایت باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟ ایا میدانید لایت باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟ در این بخش به اشنایی بیشتر با لایت […]
6 مهر, 1400

ویژگی های تبلیغات موثر

ویژگی های تبلیغات موثر ویژگی های تبلیغات موثر را میشناسید ؟ در این بخش از نماد افرین به ویژگی های تبلیغات موثر خواهیم پرداخت . بازاریابی […]
30 شهریور, 1400

استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین موارد در بازاریابی محتوا ، استراتژی بازاریابی محتوا میباشد در این مقاله از نماد افرین به این موضوع خواهیم […]
23 شهریور, 1400

انواع بازاریابی

انواع بازاریابی شرکت روشان نماد افرین قصد دارد انواع بازاریابی را به شما شرح دهد بازاریابی فعالیت‌هایی است که یک شرکت برای ارتقاء خرید یا فروش […]
16 شهریور, 1400

بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا چیست ؟ بازاریابی محتوا چیست و چه کاربردی دارد ؟ در این بخش از نماد افرین قصد داریم تا بیشتر درباره روش دیگر بازاریابی […]
29 تیر, 1400

نکاتی برای انتخاب رنگ سازمانی

نکاتی برای انتخاب رنگ سازمانی نکاتی برای انتخاب رنگ سازمانی را در این بخش از نماد افرین برای شما شرح خواهیم داد . رنگ ها در […]
22 تیر, 1400

مزایای برند برای مشتری و برند

مزایای برند برای مشتری و برند مزایای برند برای مشتری و برند  را میدانید ؟ در این بخش از نماد افرین قصد داریم بیشتر از مزایای […]
15 تیر, 1400

استند بادکنک

استند بادکنک استند بادکنک چیست و چه کاربردی دارد ؟ استند های مخصوص بادکنک ، وسیله مناسبی برای تزئین با بادکنک برای مهمانی های متنوع شاد […]